Peržiūrėti rinkos konsultaciją
Rinkos konsultacija: Sandėlio pastato (un. Nr. 2993-2007-8049) rekonstravimo ir paskirties keitimo į sporto paskirties pastatą - žirgyną, žuvininkų g. 30, Šiauliai, rangos darbai
- Pavadinimas:
- Sandėlio pastato (un. Nr. 2993-2007-8049) rekonstravimo ir paskirties keitimo į sporto paskirties pastatą - žirgyną, žuvininkų g. 30, Šiauliai, rangos darbai
- Pirkimo vykdytojo pavadinimas:
- Šiaulių miesto savivaldybės administracija
- Rinkos konsultacijos unikalus ID:
- Statusas:
- Atlikta
- Aprašymas:
- Perkančioji organizacija - Šiaulių miesto savivaldybės administracija siekia įsigyti „Sandėlio pastato (UN. NR. 2993-2007-8049) rekonstravimo ir paskirties keitimo į sporto paskirties pastatą - žirgyną, Žuvininkų g. 30, Šiauliai“, darbo projekto parengimą ir rangos darbus (toliau – darbai), kurie turi būti atliekami taikant statinio informacinį modeliavimą (toliau – BIM (angl. building information modeling)). Tiekėjas, vadovaudamasis 2024 m. UAB „Projektų rengimo centras“ parengtu techniniu projektu Nr. 2216-01-TP (toliau – Projektas), ir paties parengtu darbo projektu (toliau – darbo projektas) turės atlikti sandėlių, administracinio su gyvenamosiomis patalpomis pastato, kiemo statinių griovimą, žirgyno pastato rekonstravimą keičiant paskirtį, inžinerinių vandentiekio, priešgaisrinio vandentiekio, buitinių nuotekų tinklų, technologinių nuotakų tinklų, paviršinių lietaus nuotekų tinklų statybą, inžinerinių statinių – automobilių stovėjimo aikštelė, šaligatvių ir takų, vaikštynių žirgams statybos darbus ir vykdyti kitas pareigas, užduotis ir rizikas, nustatytas tiekėjui bei reikalingas tinkamam projekto įgyvendinimui. Perkančiosios organizacijos pavedimu, tiekėjas privalės vykdyti statybos užbaigimo procedūras, apibrėžtas STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ V skyriaus antrajame skirsnyje, perkančiosios organizacijos vardu teikti prašymus ir dokumentus (LR IS „Infostatyba“, kt.), gauti pažymas, gauti statybos užbaigimo aktą ir apmokėti su tuo susijusias išlaidas. Rengiant darbo projektą, vykdant rangos darbus bei atliekant statybos užbaigimo procedūras, turi būti sukurtas, naudojamas ir atnaujinamas statinio informacinis modelis (BIM). Statinio informacinis modelio informacija turės būti saugoma ir valdoma Šiaulių miesto savivaldybės naudojamoje bendradarbiavimo platformoje „Trimble Connect“. Pirkimo sutarčiai vykdyti tiekėjas savo atsakomybe turi paskirti BIM koordinatorių (-ius) darbo projekto rengimui, rangos darbams ir statybos užbaigimo procedūrų koordinavimui ir kontrolei. BIM koordinatorius privalo parengti ir su perkančiąja organizacija suderinti BIM įgyvendinimo planą (angl. BIM execution plan, toliau – BEP) bei kitus BIM dokumentus iki atitinkamos darbo projekto dalies rengimo pradžios, nuolat stebėti, koordinuoti ir konsultuoti BIM modelio kūrimo, naudojimo ir modelio parengimo pastato eksploatacijai klausimais. BIM įgyvendinimo planas (BEP) bei kiti BIM dokumentai turi būti atnaujinami, papildomi, detalizuojami kiekvienos statinio projekto stadijos pradžioje, projekto eigoje, pagal poreikį, pildomi ir atnaujinami. BIM koordinatorius, suderintu laiku ir apimtimi, teikia perkančiajai organizacijai ataskaitas apie BIM projekto eigą, pakitimus ir kitą aktualią informaciją, susijusią su BIM naudojimu, taip pat atlieka informacijos valdymą ir kontrolę, siekiant užtikrinti atskirų projekto dalių tarpusavio suderinamumą ir rezultatų kokybę. Perkančioji organizacija, rangos darbai, vadovaujantis techninio projekto sprendiniais neketina įsigyti šių baldų ir įrengimų: - Statinio architektūrinėje dalyje numatytų - 11-os šiukšliadėžių; - Technologinių įrengimų dalyje numatytų - 6-ių lentynų, 2-jų n.p. lentynų, šaldytuvo su šaldikliu, dviejų durų spintos, 4-rių stelažų, 4-ių lentynų, 4-rių daiktadėžių, pašarų vežimėlio, 10-ties suolų, 2-jų mobilių vežimėlių su kabyklomis kibirams, 2-jų vežimėlių inventoriui, 2-jų mėšlo konteinerių, 2-jų šaldytuvų, 4-ių mikrobangų krosnelių, 5-ių elektrinių virdulių, kavos aparato, 38 kėdžių su atlošu ir porankiais, darbo stalo su 2 kėdėm, projektoriaus, 3-jų staliukų, įvairių baldų komplektų, kampinio darbo stalo su kėde, 4-ių stalų su kėdėmis, 6-ių mikštasuolių, 2-jų išskleidžiamų sofų, 2-jų spintų su stumdomomis durimis sistemų, 5-ių žemų spintelių su stalčiais, 8-ių suoliukų, 5-ių dviejų durų spintų, 2-jų dirbtuvių stalų su pakabinamomis lentynomis, 78-ių persirengimo spintelių, 12-os lentynų šalmams, aukštos dviejų durų spintos, pramoninės skalbimo mašinos, pramoninės džiovyklės. Bendras darbų atlikimo terminas yra 16 mėnesių nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos (į šį terminą įskaičiuotas darbo projekto parengimo bei statybos užbaigimo akto įforminimo terminai). Darbo projektas turi būti parengtas per 3 mėnesius nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos ir teikiamas kaip vientisas dokumentas vienu metu (Rangovas Darbo projektą, savo nuožiūra, gali parengti anksčiau numatyto pirminio termino). Statybos darbų vykdymo metu iškilus poreikiui, darbo projektas gali būti tikslinamas, tačiau atlikti patikslinimai ir (ar) pakeitimai negali prieštarauti techninio projekto sprendiniams. Statybos darbus tiekėjas pradeda nuo statybvietės priėmimo–perdavimo akto pasirašymo dienos. Statybvietę perkančioji organizacija perduoda tiekėjui per 3 kalendorines dienas nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Rangovas privalo gauti visus reikalingus leidimus iš vietinių institucijų savo lėšomis. Tokie leidimai apima leidimus eismo nukreipimams / ribojimams, kelių uždarymo leidimus, gyvenimo ir darbo leidimus, leidimus radijo ryšio priemonėms, leidimus žemės darbams ar inžinerinių tinklų perkėlimui, aplinkosaugos leidimus, leidimą (-us) atlikti archeologinius tyrimus, leidimą želdinių šalinimui, genėjimui ir kt. Rangovas privalo vykdyti Darbus pagal Inžinieriaus ir Projektuotojo patvirtintą Darbo projektą ir vadovautis LR teisės aktais. Rangovas privalo užtikrinti, kad rengiant darbo projektą: a) bus numatyta, jog statyboje naudojami sprendiniai atitiktų 2023-04-07 Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro įsakymu Nr. 1V-199 „ Dėl Regioninės pažangos priemonės 01-004-07-02-01 (RE) „Pagerinti viešųjų paslaugų prieinamumą, darbo vietų pasiekiamumą ir tam reikalingų išteklių naudojimo efektyvumą“ finansavimo gairių patvirtinimo“ reikalavimus; b) statybinės medžiagos atitiktų minimalius aplinkos apsaugos kriterijus, nustatytus Aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintame „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašo“ III skyriuje „Statybinės medžiagos“; c) prekių, kurių BVPŽ kodas patenka į VPĮ įstatymo 92 straipsnio 13 dalyje numatytą sąrašą, gamintojas ar jį kontroliuojantis asmuo nėra registruoti (jeigu gamintojas ar jį kontroliuojantis asmuo yra fizinis asmuo – nuolat gyvenantis ar turintis pilietybę) šio įstatymo 92 straipsnio 14 dalyje numatytame sąraše nurodytose valstybėse ar teritorijose. Tiekėjas prieš teikdamas pasiūlymą turi galimybę pasitikslinti numatomų atlikti darbų apimtis ir kiekius vietoje suderinęs savo vizitą į statybos objektą, Žuvininkų g. 30, Šiauliai, su savivaldybės administracijos Statybos ir renovacijos skyriaus specialistu Sauliu Adomaičiu, tel. (+370 41) 386 451, el. paštas saulius.adomaitis@siauliai.lt
- Pirkimo objekto tipas:
- Darbai
- BVPŽ kodai:
-
45212200-Sporto objektų statybos darbai
71221000-Architektūrinės pastatų paslaugos
- NUTS kodai:
-
LT
LT026
- Numatoma vertė (EUR):
- 10471059
- Pasiūlymų pateikimo terminas:
- 28/03/2025 09:00
- Dokumentų įkėlimas su paaiškinimais:
- No
- Galima pateikti kelis pasiūlymus:
- No
- Leisti tiekėjams sistemoje pareikšti susidomėjimą:
- Yes